Wednesday 21 November 2012

SINGGAH LOK...SARAWAKfm KE LIMBANG

Kunjungan Singgah Lok.. SARAWAKfm ke Limbang...

Untuk siri jelajah Singgah Lok... SARAWAKfm kali yang kedua kunjungan kru Singgah Lok.. SARAWAKfm ialah bandar di utara negeri Sarawak, Limbang. Aktiviti yang akan diadakan hujung minggu ini, 24 dan 25 November 2012  akan disikan dengan pelbagai agenda menarik. Kru Singgah Lok... di Limbang akan membawa beberapa orang DJ SARAWAKfm antaranya DJ Rosli Muta, DJ Azizah, DJ Melati, DJ Yuz dan DJ AJ. Selain itu Singgah Lok... SARAWAKfm yang berkerjasama dengan LIMBANGfm serta beberapa agensi tempatan yang lain di Limbang itu telah merangka beberapa aktiviti seperti Pertandingan Mewarna, Pertandingan Ratu Kebaya, Pertandingan Karaoke dan pelbagai lagi.
Peta Limbang, kunjungan kedua Singgah Lok.. SARAWAKfm
Bandar Limbang... 
Singgah Lok... SARAWAKfm yang bakal berlangsung 2 hari bermula 24 November ini selain menganjurkan pelbagai aktiviti pertandingan juga akan menyiarkan secara langsung program Bermukun yang cukup sinonim dengan SARAWAKfm. Selain itu juga ada gerai jualan, gerai pameran, DJ Corner dan pelbagai lagi program dan aktiviti untuk mengisi hujungf minggu warga Limbang. Singgah Lok... SARAWAKfm juga akan menampilkan artis seperti Dali Ahli Fiqir, Kina Mentor dan beberapa orang artis tempatan yang lain. Nantikan kunjungan Singgah Lok... SARAWAKfm di Limbang hujung minggu ini. Untuk menjayakan aktiviti Singgah Lok... SARAWAKfm di Limbang selain agensi tempatan yang lain Mas Wings - Wings Of Love telah menaja sebahagian dari tiket penerbangan Kuching - Miri - Limbang - Miri - Kuching kru Singgah Lok.. SARAWAKfm. Terima kasih Mas Wings.
Terima kasih daun keladi.... Mas Wings turut menjayakan Singgah Lok... SARAWAKfm
Bagi menyemarakkkan lagi pengisian aktiviti Singgah Lok SARAWAKfm di Limbang agensi seperti FAMA Limbang, Pejabat Residen / Daerah Limbang, PDRM, Rela, Majlis Daerah Limbang, Sarawak Energy dna banyak lagi agensi yang turut menyumbang dalam pelbagai bentuk. Terima kasih warga Limbang dan nantikan Singgah Lok... SARAWAKfm Sabtu dan Ahad ini (24 & 25 Dis).








Terima kasih... Bank Rakyat Limbang turut memberi
sumbangan untuk menjayakan program  Singgah Lok... SARAWAKfm
         

FAMA Limbang turut menyumbang untuk
menjayakan program di Limbang...

No comments:

Post a Comment